KathmanduBilik pengubah jenis kotakPetikan panduan

  • masa pelepasan:2023-12-22 13:05:08
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:407
  • Penerangan pantas:

    Kathmandu, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;Pasukan pengubah kuasaKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa out

Kandungan artikel
sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;

Pasukan pengubah kuasa

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

KathmanduBetul, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun,KathmanduPengubah kuasa jenis kering 10kV, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Syarikat pengubah minyak terjun

BugdorfSebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Pembuat pengubah kuasa

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks,KathmanduBerapa harga pengubah 1000 KVA, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.


KathmanduBilik pengubah jenis kotakPetikan panduan



Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Sedia dan efisienBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, proses penyosongan perawatan persiapan plat besi tebal, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.


KathmanduBilik pengubah jenis kotakPetikan panduan



Penghakiman cacat pengubah kuasa

indeksApabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah,KathmanduPower transformer technology series, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

KathmanduPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

KathmanduMaklumat produk lain
  • VigevanoPlatform jembatan naikApa pendapat kamu

    VigevanoPlatform jembatan naikApa pendapat kamu

  • IngolstadtJembatan boardingPilih alasan yang berhemah

    IngolstadtJembatan boardingPilih alasan yang berhemah

  • IngolstadtLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

    IngolstadtLift gunting bergerak sepenuhnyaApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

  • IngolstadtVilla keluarga dan lifIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal

    IngolstadtVilla keluarga dan lifIndustri perlu berdasarkan bakat teknikal

  • BanehPengubah jenis kotak 800informasi produk

    BanehPengubah jenis kotak 800informasi produk

  • LancePlatform angkat kecil hidraulikCara membaiki selepas kakisan

    LancePlatform angkat kecil hidraulikCara membaiki selepas kakisan

  • LanceProdusi jambatan naikCuaca cerah, harga spot melemah terlebih dahulu dan kemudian naik

    LanceProdusi jambatan naikCuaca cerah, harga spot melemah terlebih dahulu dan kemudian naik

  • WatfordJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMempunyai fungsi dan ciri asas yang lain

    WatfordJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapMempunyai fungsi dan ciri asas yang lain

  • segera:Peringatan: Maklumat KathmanduBilik pengubah jenis kotakPetikan panduan memberi anda KathmanduBilik pengubah jenis kotakPetikan panduan oleh syarikat kami, perkhidmatan KathmanduBilik pengubah jenis kotakPetikan panduan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KathmanduBilik pengubah jenis kotakPetikan panduan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KathmanduBilik pengubah jenis kotakPetikan panduan. KathmanduBilik pengubah jenis kotakPetikan panduan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KathmanduBilik pengubah jenis kotakPetikan panduan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!